002-1-1024x683.jpg
Noticias celta b

Nace a Escola de Fútbol Fundación Celta Integra

RC Celta

[tabs tab1=»GALEGO» tab2=»CASTELLANO»][tab title=»GALEGO»]

As instalacións deportivas da Madroa enchéronse hoxe de emoción, ilusión e entusiasmo. Foron escenario da posta de longo dun dos proxectos máis importantes e gratificantes emprendidos pola Fundación Celta de Vigo e o RC Celta. O presidente do club, Carlos Mouriño, o director da Fundación celeste, Germán Arteta, e o seu homólogo da canteira céltica, Carlos Hugo, presentaron unha escola de fútbol destinada a mozos con discapacidade intelectual que levará o nome de «Fundación Celta Integra».

Esta escola, promovida pola Fundación e o club celeste e que será gratuíta para os participantes, pretende servir como unha ferramenta máis no desenvolvemento e integración de persoas con discapacidade intelectual, que terán a posibilidade de practicar este deporte da man do director da canteira celeste, Carlos Hugo.
002

Durante a presentación, o presidente do Real Club Celta, Carlos Mouriño, manifestou a súa satisfacción ao dar a coñecer esta iniciativa: «Hoxe é un día fermoso para o RC Celta. Gozamos vendo a estes mozos no vestiario onde se lles notaba unha ilusión e un nerviosismo tremendo. Temos tanta ilusión como eles, e non é a dunha persoa no RC Celta, senón a de todos os ámbitos vinculados ao Celta».

Ademáis, destacou que esta escola é un paso máis no achegamento da entidade celeste na sociedade: «Queremos seguir integrando ao Celta na sociedade e na cidade e reiteramos a idea de que non queremos ser só un equipo de fútbol, queremos ser un club» e terminou agradecendo aos participantes que se unisen a esta iniciativa recalcando que «estaremos orgullosos deles tanto nos éxitos como nos fracasos».

Pola súa banda, Germán Arteta, director da Fundación Celta de Vigo, sinalou que este é un proxecto cun gran percorrido: «Empezamos con 16 mozos de diferentes asociacións e a idea é seguir crecendo. Asesorámonos por profesionais respecto diso dos seus perfís e de como traballar con eles. A idea é seguir crecendo e a curto ou medio prazo poder competir, pero tamén realizar actividades culturais e de lecer». Explicou que, aínda que todas as actividades serán gratuítas, creouse un proxecto de crowdfunding ou micromecenazgo na web da Fundación Celta, www.fundacioncelta.com, para obter fondos e colaborar no crecemento desta escola. Cos apoios recibidos a través desta plataforma poderanse organizar novas actividades, así como contar con máis participantes.

Carlos Hugo, quen exercerá de adestrador do equipo, afirmou sentirse afortunado por poder participar no proxecto: «Para min é un agasallo, xa participei en proxectos similares e gocei moito». O director da canteira céltica contará no seu corpo técnico con Álex Abalde, coordinador das escolas e campus da Fundación Celta, e con Francisco Díaz Fontenla, afeccionado celtista e membro de APAMP (Asociación de Familias de Persoas con Parálise Cerebral) quen se encargará das funcións de delegado, control estatístico e elaboración de informes entre outras.

[/tab][tab title=»CASTELLANO»]

Fundación y club ponen la máxima ilusión en la escuela de fútbol “Fundación Celta Integra”

Las instalaciones deportivas de A Madroa se llenaron hoy de emoción, ilusión y entusiasmo. Fueron escenario de la puesta de largo de uno de los proyectos más importantes y gratificantes emprendidos por la Fundación Celta de Vigo y el RC Celta. El presidente del club, Carlos Mouriño, el director de la Fundación celeste, Germán Arteta, y su homólogo de la cantera céltica, Carlos Hugo, presentaron una escuela de fútbol destinada a jóvenes con discapacidad intelectual que llevará el nombre de “Fundación Celta Integra”.

Esta escuela, promovida por la Fundación y el club celeste y que será gratuita para los participantes, pretende servir como una herramienta más en el desarrollo e integración de personas con discapacidad intelectual, que tendrán la posibilidad de practicar este deporte de la mano del director de la cantera celeste, Carlos Hugo.

Durante la presentación, el presidente del Real Club Celta, Carlos Mouriño, manifestó su satisfacción al dar a conocer esta iniciativa: “Hoy es un día hermoso para el RC Celta. Disfrutamos viendo a estos jóvenes en el vestuario donde se les notaba una ilusión y un nerviosismo tremendo. Tenemos tanta ilusión como ellos, y no es la de una persona en el RC Celta, sino la de todos los ámbitos vinculados al Celta”.

002

Además, destacó que esta escuela es un paso más en el acercamiento de la entidad celeste en la sociedad: “Queremos seguir integrando al Celta en la sociedad y en la ciudad y reiteramos la idea de que no queremos ser sólo un equipo de fútbol, queremos ser un club” y terminó agradeciendo a los participantes que se unieran a esta iniciativa recalcando que “estaremos orgullosos de ellos tanto en los éxitos como en los fracasos.”

Por su parte, Germán Arteta, director de la Fundación Celta de Vigo, señaló que este es un proyecto con un gran recorrido: “Empezamos con 16 chicos de diferentes asociaciones y la idea es seguir creciendo. Nos hemos asesorado por profesionales al respecto de sus perfiles y de cómo trabajar con ellos. La idea es seguir creciendo y a corto o medio plazo poder competir, pero también realizar actividades culturales y de ocio”. Explicó que, aunque todas las actividades serán gratuitas, se ha creado un proyecto de crowdfunding o micromecenazgo en la web de la Fundación Celta, www.fundacioncelta.com, para obtener fondos y colaborar en el crecimiento de esta escuela. Con los apoyos recibidos a través de esta plataforma se podrán organizar nuevas actividades, así como contar con más participantes.

Carlos Hugo, quien ejercerá de entrenador del equipo, afirmó sentirse afortunado por poder participar en el proyecto: “Para mí es un regalo, ya he participado en proyectos similares y he disfrutado mucho”. El director de la cantera céltica contará en su cuerpo técnico con Álex Abalde, coordinador de las escuelas y campus de la Fundación Celta, y con Francisco Díaz Fontenla, aficionado celtista y miembro de APAMP (Asociación de Familias de Persoas con Parálise Cerebral) quien se encargará de las funciones de delegado, control estadístico y elaboración de informes entre otras.

[/tab][/tabs]

 

RC Celta

Etiquetas

Noticias celta b Escuelas Escuelas Noticias celta b Noticias celta b Escuelas

Noticias recomendadas