[tabs tab1=»GALEGO» tab2=»CASTELLANO»][tab title=»GALEGO»]
A Fundación Celta de Vigo continúa fortalecendo a súa presenza internacional a través do desenvolvemento de actividades deportivas para os máis novos. Un dos lugares onde recentemente tivo éxito o labor da entidade celeste foi en Serbia, concretamente na cidade de Veliko Gradiste, ás beiras do río Danubio onde o pasado inverno organizouse o primeiro campus da entidade celeste en colaboración co concello da cidade e o equipo local, o FK VGSK.
O éxito deste campus levou ás entidades participantes a asinar un novo convenio de colaboración para a organización dun campus este próximo verán. A actividade estenderase entre o 8 e o 16 de xullo e estará dirixido a nenos e nenas de 4 e 17 anos. Na firma do convenio estiveron presentes o presidente Carlos Mouriño e o Alcalde da cidade de Veliko Gradiste Dragan Milic.
O mandatario serbio mostrou a súa satisfacción pola continuidade do proxecto asegurando que “para nós é moi importante a formación dos máis pequenos, non só como futbolistas senón como persoas e este tipo de actividades son fundamentais para o seu desenvolvemento. Ademais o campus de inverno tivo tanto éxito que para nós o Celta é xa como o noso equipo. Animámolo e seguímolo polo seu bo fútbol e tamén pola presenza de Radoja”.
Pola súa banda Germán Arteta, director da Fundación Celta, destacou o labor realizado ata o momento “grazas a ser fieis lle á nosa filosofía e metodoloxía de traballo. Seguiremos desenvolvendo este tipo de actividades cos adestradores das categorías inferiores do RC Celta, que forman parte da Fundación, para lograr internacionalizar aínda máis nosa filosofía” afirmou.
[/tab][tab title=»CASTELLANO»]
La Fundación Celta de Vigo continúa fortaleciendo su presencia internacional a través del desarrollo de actividades deportivas para los más jóvenes. Uno de los lugares donde recientemente ha tenido éxito la labor de la entidad celeste ha sido en Serbia, concretamente en la ciudad de Veliko Gradiste, a las orillas del río Danubio donde el pasado invierno se organizó el primer campus de invierno de la entidad celeste en colaboración con el ayuntamiento de la ciudad y el equipo local, el FK VGSK.
El éxito cosechado en este campus ha llevado a las entidades participantes a firmar un nuevo convenio de colaboración para la organización de un campus este próximo verano. La actividad se extenderá entre el 8 y el 16 de julio y estará dirigido a niños y niñas de 4 y 17 años. En la firma del convenio estuvieron presentes el presidente Carlos Mouriño y el Alcalde de la ciudad de Veliko Gradiste Dragan Milic.
El mandatario serbio mostró su satisfacción por la continuidad del proyecto asegurando que “para nosotros es muy importante la formación de los más pequeños, no solo como futbolistas sino como personas y este tipo de actividades son fundamentales para su desarrollo. Además el campus de invierno tuvo tanto éxito que para nosotros el Celta es ya como nuestro equipo. Lo animamos y lo seguimos por su buen fútbol y también por la presencia de Radoja”.
Por su parte Germán Arteta, director de la Fundación Celta, destacó la labor realizada hasta el momento “gracias a ser fieles a nuestra filosofía y metodología de trabajo. Seguiremos desarrollando este tipo de actividades con los entrenadores de las categorías inferiores del RC Celta, que forman parte de la Fundación, para lograr internacionalizar aún más nuestra filosofía” afirmó.
[/tab][/tabs]