Co obxectivo de fortalecer as infraestruturas do RC Celta e impulsar o crecemento en diferentes áreas de negocio, Carlos Cao, director de Infraestruturas, e David González, director de Área Celtista, estiveron presentes nas últimas xornadas internacionais organizadas por Laliga en Alemaña. Unha oportunidade para desenvolver proxectos estratéxicos xunto a diferentes clubs.
Tras a exitosa edición de 2023 en Londres, esta segunda viaxe internacional celebrouse na rexión alemá de Renania do Norte-Westfalia, co obxectivo de crear sinerxias con algúns dos principais clubs da Bundesliga, á vez de, compartir experiencias e estratexias de ámbito comercial sobre explotación de infraestruturas tanto en días de partido como de non partido. A oferta de hospitality e o aproveitamento de espazos dos estadios protagonizaron a maior parte da axenda dunha delegación que pasou por Mönchengladbach, Leverkusen, Dortmund, Gelsenkirchen e Colonia.
Así, os clubs de LALIGA que participaron nesta viaxe mostraron un gran despregamento de experiencias para potenciar aspectos clave nos seus modelos de negocio para incrementar os seus ingresos ou a mellora do fan engagement dentro dos seus estadios. Albergar diferentes tipos de eventos, o alugueiro de espazos ou proporcionar unha variada oferta de Hospitality para os afeccionados son algunhas das opcións que os clubs españois xa incorporan nas súas instalacións.
Carlos Cao, director de Infraestruturas do RC Celta, valora que “un ano máis LaLiga pon ao dispor dos clubs unha grandísima oportunidade de coñecer e compartir de primeira man infraestruturas doutros países, outras ligas, outras culturas. Unha oportunidade enriquecedora que nos dá a posibilidade de compartir a experiencia e a aprendizaxe xunto a compañeiros doutros clubs con problemáticas similares e que, nalgúns casos, xa se foron resolvendo. Así pois, a aprendizaxe é dobre”.
Pola súa banda, David González, director da área Celtista, destaca que “coñecer de primeira man como adaptan os clubs alemáns as distintas necesidades para cada tipo de público en servizos de restauración, Hospitality ou as zonas familiares, tanto para os partidos como para os eventos, sempre é moi positivo”.
Este desprazamento permitiulles examinar as iniciativas dos seus homólogos alemáns á hora de aproveitar de maneira comercial os espazos dos seus recintos en materia de hospitality e Xeral Attendances. Neste sentido, durante as tres xornadas da viaxe estableceron contacto con algún dos clubs máis emblemáticos do país xermano e os seus respectivos estadios como o Borussia Dortmund e o seu Signal Iduna Park, un dos recintos futbolísticos máis grandes do panorama europeo. Tamén co Borussia Mönchengladbach e o Borussia-Park, un dos estadios con máis fan compromiso de Alemaña e que incorpora un hotel entre a súa oferta para todos os públicos. Igualmente, co Bayer Leverkusen e o BayArena, un recinto con distintas experiencias sensoriais para o afeccionado, así como co Schalke 04 e o Veltins Area, un estadio convertido nun espazo polivalente para acoller multitude de eventos de distinto tipo; e o FC Köln e o seu RheinEnergie Stadium, un estadio famoso por albergar algunhas das xiras de artistas musicais máis recoñecidos internacionalmente.