ESCUDO-1300x400-02
O Club

O RC Celta únese ao convenio de Bancada Visitante

RC Celta

O RC Celta adhírese ao convenio e convértese así, nun dos 16 os clubs de LALIGA EA SPORTS que asina o acordo para regular as condicións da bancada visitante. Este acordo, iniciado por LALIGA e que se rexe sobre o principio de reciprocidade, establece a venda dun mínimo de 300 localidades cada partido a socios ou simpatizantes do club visitante a un prezo máximo de 30 euros.

A idea, xa implementada na actual LALIGA HYPERMOTION por LALIGA e Afeccións Unidas, contou cun grupo de traballo formado por cinco clubs: Athletic Club, Real Betis, Sevilla FC, Valencia CF e Real Valladolid CF sentaron as bases do convenio que se oficializó o pasado 6 de xullo.

LALIGA traballa de forma conxunta con Afeccións Unidas desde hai 13 tempadas. Iniciativas como Turismo Deportivo, o proxecto que busca fomentar os desprazamentos entre afeccionados para xerar unha experiencia 360º que inclúa turismo, gastronomía e cultura ao redor dun partido de fútbol, teñen como misión poñer ao afeccionado no centro de todas as súas accións.

Óscar Maio, director xeral executivo de LALIGA, mostrou o seu entusiasmo sobre a iniciativa: “É un orgullo que podamos inaugurar esta nova marca cun acordo así. Facilitar e promover o turismo deportivo é unha das principais motivacións que ten LALIGA, e poder levar este acordo á máxima categoría é todo un luxo e ilusión. Hoxe son 15 clubs, esperemos que nun futuro sexan 20”.

A continuación, destácanse as declaracións dos clubs que participan no acordo:

Carlos Mouriño, presidente do RC Celta: “Este acordo encaixa á perfección cun dos nosos obxectivos, darlle á nosa afección todas as facilidades posibles nos seus desprazamentos, e neste caso tamén aos seguidores dos nosos rivais. É por tanto beneficioso para todos e por iso sumámonos gustosos a unha iniciativa que permitirá que os afeccionados dos equipos de LaLiga poidan gozar dunhas condicións vantaxosas na maioría dos campos”.

Jon Uriarte, presidente do Athletic Club: “Esta medida ao Athletic vai achegar moitísimo. Creo que somos un dos equipos de LALIGA que máis apoio adoita ter da súa afección nos desprazamentos nos partidos que xogamos fóra, entón toda medida que axude a que este apoio sexa aínda maior é moi positiva”.

Joan Laporta, presidente do FC Barcelona: “Para o Barça é unha vía moi interesante para atender as moitas peticións que temos en cada desprazamento tanto de afeccionados culers que queren acompañar ao equipo fóra de Barcelona como especialmente para os miles de barcelonistas que cada tempada esperan a visita dos seus ídolos nos estadios de LALIGA EA Sports. O acordo beneficia o turismo local, non só no económico, que tamén, senón en fortalecer lazos de amizade entre cidades”.

Enrique Cerezo, presidente do Atlético de Madrid: “Cando o Atlético de Madrid viaxa fóra de Madrid a xogar calquera partido con calquera equipo que estea asociado a este convenio é moi vantaxoso porque se arrastran moitísimos afeccionados do equipo, que iso vén moi ben para o turismo e outras cousas importante que ten unha cidade para poder atender aos seus visitantes”.

José Castro, presidente do Sevilla FC: “No Sevilla FC sabémolo ben. Levamos máis de 20 anos recibindo afeccionados de toda Europa, e ao longo destes 20 anos sabemos, coñecemos e é extraordinario que veñan afeccionados rivais. Eses afeccionados crean un impacto positivo na cidade a todos os niveis. O impacto recibe a cidade deses afeccionados é moi importante e é algo para ter en conta”.

Ramón Alarcón, CEO do Real Betis: “Creo que máis que ao club achega a LALIGA. É importante que, como pasa en Inglaterra, fomentemos a cultura da viaxe deportiva, da viaxe de equipos de fútbol, que fomentemos un ambiente san e que nos afagamos, porque eu creo que iso é bo e bonito para o espectáculo. Que en todos os campos haxa o que chaman os ingleses away fans, que pasa moito cando vas por Europa, os partidos de UEFA, que sempre haxa a parte de colorido da afección rival é moi bo para a competición”.

Rafael Contreras, vicepresidente do Cádiz CF: “Para o club é unha medida de reforzo desa presenza que acompaña ao equipo en todos os estadios de España. O Cádiz CF nunca sente só, sempre está acompañado, e agora dunha maneira moito máis potente e mellor para os nosos afeccionados. Por tanto, estamos moi contentos desta medida”.

Alfonso Díaz, CEO do RCD Mallorca: “Nós temos unha dificultade engadida, que é a insularidade, e cada desprazamento é unha gran dificultade e custo para os nosos afeccionados. Por tanto, ter un prezo razoable como dixen antes vai axudar a que os desprazamentos se fagan en maior número, que teñamos máis afeccións tanto nun sentido como noutro enchendo os estadios e mellorando a experiencia no día de partido e nos nosos estadios, que ao final é o que queremos ter estadios con máis afeccionados e dando maior facilidade para que poidan viaxar”.

Javier Solís, director corporativo do Valencia CF: “Hoxe en día entendemos o fútbol como un espectáculo global e que vai máis aló do que é o partido en si. Todo o que sexa favorecer que afeccionados doutros equipos veñan á cidade de Valencia e viceversa é bo para o comercio local a nivel de hostalería, lecer ou restauración. Entendemos que é unha boa medida para os clubs e as cidades”.

Alfonso Fernández de Trocóniz, presidente do Deportivo Alavés: “O fútbol, cando alguén vai ver un partido, non só vai ver o encontro. Vai á cidade, está o día, goza… intégrase na cidade. Cremos que é un bo acordo para todas as cidades porque vai mellorar a chegada de afeccións que van pasar, no noso caso, o día en Vitoria”.

Delfi Geli, presidente do Girona FC: “É un beneficio mutuo de todos os clubs. Nós poderemos recibir ás afeccións rivais, a nosa poderase desprazar con vantaxes aos estadios visitantes, e ao final debémonos á nosa afección e temos que axudarlles no posible, en que poidan realizar os seus desprazamentos”.

Jokin Aperribay, presidente da Real Sociedade: “Congratulámonos do acordo alcanzado entre 15 clubs de LaLiga EA Sports e cremos firmemente en continuar traballando por e para os nosos afeccionados. Desde o ano 2019 todos os clubs vascos viñamos facéndoo e consideramos unha gran noticia que aquel histórico acordo estendeuse pola competición”.

Alfredo García, director xeral do Granada CF: “Fomentar as relacións de todos os equipos que forman LALIGA e facilitar a todos os afeccionados, tanto os granadistas que viaxen fose a seguir ao noso equipo como o do resto de equipos que visiten nosa marabillosa cidade, fomentando sobre todo o turismo deportivo e apoiando o proxecto iniciado e fomentado por LALIGA”.

Patricio Viñayo, director xeral da UD Las Palmas: “Ao club asinante o que lle achega este acordo é esa sensación que terá o afeccionado que non se desentende do que lle ocorra cando non está no seu estadio. E como sempre, ese labor de acompañamento, que non sei o resto dos clubs, pero desde logo a nós parécenos pola excepcionalidade da nosa orixe, esa fusión dos cinco clubs fundadores, que somos esa casa común, ese punto de encontro. que non queremos que iso se pense, senta unicamente en Gran Canaria, senón alí onde estea o equipo”.

Ángel Torres, presidente do Getafe CF: “Ábrese unha xanela conxunta na que os equipos imos da man e desta maneira facilitamos os desprazamentos dos nosos afeccionados. Ofrecémoslles as facilidades para poder estar a arroupar ao seu equipo, poder gozar dunha experiencia noutras localidades e comprobar a paixón que este deporte xera. É un paso máis no crecemento de LALIGA”.

Mohamed O Assy, director xeral da UD Almería: “Valoramos de maneira moi positiva esta iniciativa de LALIGA á que nos sumamos debido a que é moi vantaxosa para os afeccionados en xeral e para os da UD Almería en particular. O noso club sempre vai estar aberto a colaborar con LALIGA e Afeccións Unidas para quen ocupa un lugar de máxima relevancia no fútbol como son os afeccionados”.

RC Celta

Etiquetas

O Club

Noticias recomendadas