O camiño emprendido hai uns meses polo RC Celta para optimizar a súa operatividade e eficiencia, aliñar estratexias e apontoar o seu desenvolvemento global rexistra un novo impulso coa reorganización de diversas áreas crave do club, que desde agora unifícanse e estarán baixo a dirección de Gael García, que viña exercendo de responsable de contidos, e xa traballa como máximo responsable da área de Marketing, Comunicación e Estratexia Dixital.
Trátase ademais de reforzar a aposta pola promoción interna para afianzar a identidade e os valores do club. Gael García integrouse no RC Celta no ano 2017 como xefe de Marketing, exerceu con gran éxito como coordinador do Centenario, cunha importante achega á reconexión coa afección, e o pasado ano foi nomeado responsable de Contidos, desde onde se impulsou a creatividade, innovación e o retorno do club ás súas raíces.
O club dá desta maneira un novo paso nunha reorganización iniciada polo CEO da entidade, José Gainzarain, co obxectivo de potenciar e reforzar a conexión coa comunidade, competitividade deportiva, consistencia económica e crecemento local e global.
O RC Celta quere tamén expresarlle o seu máis sincero agradecemento polo seu traballo, implicación e profesionalidade a Maruxa Magdalena, ata a data directora de Marketing do club, unha área que rexistrou un importante crecemento e alcanzou grandes fitos baixo a súa coordinación, así como desexarlle o maior dos éxitos na súa nova etapa profesional.