No día de hoxe, venres 12 de setembro, o Celta recibiu confirmación por parte do Rayo Vallecano do número de localidades para a zona visitante, 143, que estarán a un prezo de 40 euros. Desde este momento, xa está dispoñible a pre-reserva de entradas para o segundo partido que disputará o cadro celeste a domicilio esta tempada, un encontro que terá lugar o vindeiro domingo 21 de setembro ás 14:00h en Vallecas.
A continuación, explicamos detalladamente como realizar o proceso e cales son os pasos para seguir desde o Portal del Celtista:
-
Pre-reserva e adxudicación
Para optar a unha entrada na bancada visitante (40 euros), é necesario realizar unha inscrición no Portal del Celtista
de maneira individual ou en grupo (dun máximo de 6 celtistas) e un pago de pre-reserva (5 euros) co obxectivo que as peticións sexan en firme, que se devolverá no caso de non ser seleccionado/a.
Este pago non garante automaticamente a entrada, senón que permite participar no proceso de adxudicación, que se rexe polos seguintes criterios:
75% das entradas asígnanse segundo a antigüidade: tense en conta a media de antigüidade no caso de grupos e a antigüidade individual en solicitudes persoais.
25% das entradas adxudícanse mediante un sorteo entre os solicitantes restantes.
Unha vez finalizado o proceso de adxudicación, todos os rexistrados reciben un correo informando sobre o resultado da súa solicitude.
-
Pago final para os seleccionados
Os celtistas que resulten seleccionados recibirán un correo de confirmación coas instrucións para completar a compra abonando a diferenza respecto a a pre-reserva realizada.
Para formalizar a compra, deben seguir estes pasos:
Acceder a o Portal do Celtista e dirixirse ao apartado “Entradas Visitante”.
Completar o pago dentro de un prazo máximo de 48 horas desde a recepción do correo.
Recibirán a confirmación da compra e a información sobre a entrega da entrada.
⚠ Importante: Se o pago non se realiza dentro do prazo indicado, o dereito á compra da entrada perderase e o importe da pre-reserva non será reembolsado.
-
Devolución para os non seleccionados
Aqueles afeccionados que non resulten seleccionados recibirán un correo coa notificación e, de forma automática, o club procederá a o reembolso íntegro do importe da pre-reserva no mesmo método de pago utilizado durante a inscrición.
-
Confirmación e entrega de entradas
Os seguidores que completen o proceso de compra recibirán un correo de confirmación. É importante lembrar que o comprobante de pago non é válido como entrada.
Neste caso, a entrada será entregada en papel, polo que se deberá acudir presencialmente a retirala, habilitándose un prazo para iso en Vigo entre mércores 17 de setembro, de 16:00h a 19:00h, e xoves 18 de setembro, de 10:00h a 14:00h e de 16:00h a 19:00h, na Área Celtista de Abanca Balaídos. Para aqueles que non poidan retirala en Vigo, habilitarase unha zona na que poder recollela directamente en Madrid. Os prazos e lugar de recollida serán notificados por mail unha vez finalizado o proceso de venda.
Unha vez realizada a compra, non se permiten cambios nin devolucións.
A pre-inscrición para as entradas está dispoñible no Portal del Celtista desde hoxe mesmo ata o luns 15 de setembro ás 12:00h. Lembramos que estas son nominativas e pedirase o DNI xunto coa entrada no acceso ao estadio.
Vémonos en Vallecas, celtistas!