[tabs tab1=”GALEGO” tab2=”CASTELLANO”][tab title=”GALEGO”]
A pasada semana presentouse oficialmente a primeira edición do campus de fútbol da Fundación Celta de Vigo na República de Serbia. A cidade de Veliko Gradiste, situada ás beiras do río Danubio acollerá unha nova experiencia internacional da entidade celeste destinada a mozos deportistas entre 4 e 15 anos e estará apadriñada por Nemaja Radoja, xogador do RC Celta e Milorad Ratkovic, ex xogador celeste e membro da secretaría técnica do club. A actividade levará o nome de “Campus de Fútbol Celta de Vigo – Veliko Gradiste”.
O campus, que se desenvolverá entre o 6 e o 11 de febreiro, naceu froito do acordo asinado entre a Fundación Celta de Vigo, o concello de Veliko Gradiste e o principal club de fútbol da cidade serbia, o FK VGSK. Nace ademais coa firme vontade de establecerse como unha actividade periódica para os mozos locais así como unha oportunidade para desenvolver as súas aptitudes futbolísticas de man dos preparadores das categorías inferiores do RC Celta.
Na presentación estiveron presentes o alcalde da cidade serbia Dragan Milic, o presidente do FK VGSK, Nenad Stojanovic e Milorad Ratkovic como padriño da actividade.
Tras a apertura da escola de fútbol en Brasov, Romanía, a Fundación Celta de Vigo continúa desenvolvendo actividades en leste de Europa co obxectivo de fortalecer a súa presenza internacional e promover a filosofía e metodoloxía de traballo da canteira celeste.
[/tab][tab title=”CASTELLANO”]
la semana pasada se presentó oficialmente la primera edición del campus de fútbol de la Fundación Celta de Vigo en la República de Serbia. La ciudad de Veliko Gradište, situada a las orillas del río Danubio acogerá una nueva experiencia internacional de la entidad celeste destinada a jóvenes deportistas entre 4 y 15 años y estará apadrinada por Nemaja Radoja, jugador del RC Celta y Milorad Ratkovic, ex jugador celeste y miembro de la secretaría técnica del club. La actividad llevará el nombre de “Campus de Fútbol Celta de Vigo – Veliko Gradiste”.
El campus, que se desarrollará entre el 6 y el 11 de febrero, ha nacido fruto del acuerdo firmado entre la Fundación Celta de Vigo, el ayuntamiento de Veliko Gradište y el principal club de fútbol de la ciudad serbia, el FK VGSK. Nace además con la firme voluntad de establecerse como una actividad periódica para los jóvenes locales así como una oportunidad para desarrollar sus aptitudes futbolísticas de mano de los preparadores de las categorías inferiores del RC Celta.
En la presentación estuvieron presentes el alcalde de la ciudad serbia Dragan Milić, el presidente del FK VGSK, Nenad Stojanović y Milorad Ratkovic como padrino de la actividad.
Tras la apertura de la escuela de fútbol en Brasov, Rumanía, la Fundación Celta de Vigo continúa desarrollando actividades en este de Europa con el objetivo de fortalecer su presencia internacional y promover la filosofía y metodología de trabajo de la cantera celeste.
[/tab][/tabs]