Hemeroteca fundación gl

O RC Celta e a súa fundación renovan a súa imaxe corporativa e estrea marca audiovisual

RC Celta

[tabs tab1=”GALEGO” tab2=”CASTELLANO”][tab title=”GALEGO”]

O RC Celta renova a súa imaxe gráfica coincidindo co inicio dunha nova e emocionante etapa para o club vigués, marcada polo regreso do equipo celeste ás competicións europeas e á posta en marcha de ilusionantes proxectos. A nova imaxe corporativa céltica conta cun deseño actual, visualmente potente, moito máis moderno e que respecta, conserva e enxalza os trazos de identidade do club.

A renovación do logotipo, que mantén o escudo da entidade, destaca polo protagonismo da cor celeste e da palabra Celta. Trátase dun proxecto realizado pola empresa viguesa People and Brand que consegue integrar e homoxeneizar a marca do club, un paso adiante na modernización e reposicionamiento do RC Celta.

Vive, soña, comparte: Celta Media

Este cambio de imaxe chega acompañado do nacemento da marca audiovisual do club, Celta Media. A través desta plataforma, a afección celeste sentirá desde esta tempada máis preto que nunca ao equipo grazas a novos contidos audiovisuais que chegarán a todo o celtismo polas diferentes redes sociais oficiais.

A interacción cos seguidores será clave neste novo e ilusionante proxecto, que se marca como obxectivo principal seguir achegando o club e o equipo á afección.

[/tab][tab title=”CASTELLANO”]

El RC Celta renueva su imagen gráfica coincidiendo con el inicio de una nueva y emocionante etapa para el club vigués, marcada por el regreso del equipo celeste a las competiciones europeas y a la puesta en marcha de ilusionantes proyectos. La nueva imagen corporativa céltica cuenta con un diseño actual, visualmente potente, mucho más moderno y que respeta, conserva y ensalza los rasgos de identidad del club.

La renovación del logotipo, que mantiene el escudo de la entidad, destaca por el protagonismo del color celeste y de la palabra Celta. Se trata de un proyecto realizado por la empresa viguesa People and Brand que consigue integrar y homogeneizar la marca del club, un paso adelante en la modernización y reposicionamiento del RC Celta.

Vive, sueña, comparte: Celta Media

Este cambio de imagen llega acompañado del nacimiento de la marca audiovisual del club, Celta Media. A través de esta plataforma, la afición celeste se sentirá desde esta temporada más cerca que nunca al equipo gracias a novedosos contenidos audiovisuales que llegarán a todo el celtismo por las diferentes redes sociales oficiales.

La interacción con los seguidores será clave en este nuevo e ilusionante proyecto, que se marca como objetivo principal seguir acercando el club y el equipo a la afición.

[/tab]
[/tabs]

RC Celta

Etiquetas

Hemeroteca fundación gl Hemeroteca fundación gl Hemeroteca fundación gl

Noticias recomendadas