IMG_0616
Fundación

A Fundación Celta e o peixe con selo vigués “Fresco & Salvaxe” unen forzas a través da campaña “Pescados de Primeira”

RC Celta

A Fundación Celta e a Organización de Pesca Fresca do Porto de Vigo (OPPC-4) uniron forzas para poñer en marcha a campaña “Pescados de Primeira”, unha iniciativa que busca promover o consumo de peixe fresco entre os mozos e o público xeral. Esta campaña, que se estenderá ata 2026, ten como obxectivo fomentar o consumo de produtos certificados como “Fresco & Salvaxe”, apoiados pola calidade do peixe vigués.

A firma do convenio levou a cabo a semana pasada coa presenza de Marian Mouriño, presidenta do Celta, Germán Arteta, director da Fundación, e outros representantes crave da OPPC-4 e a cooperativa ARVI. Ademais, o recoñecido ilustrador Luis Dávila foi o encargado de deseñar a imaxe da campaña, que tamén busca impulsar a marca e a súa presenza no sector comercializador e distribuidor.

O proxecto, liderado por Sinerxia Consultora, ten como misión promocionar os beneficios dunha dieta sa e equilibrada, centrada no consumo de peixe fresco, especialmente entre mozos de entre 6 e 30 anos. A través de diversas accións que se desenvolverán durante o ano 2025, a Fundación Celta e Sinerxia Plus Advance S.L.U. levarán a cabo unha serie de actividades para achegar o peixe de calidade a novas xeracións.

Con esta colaboración, tanto a Fundación Celta como os responsables do proxecto “Fresco & Salvaxe” buscan dar visibilidade á pesca sostible e saudable, unindo deporte, saúde e tradición no corazón de Vigo, no emblemático estadio de Abanca Balaídos.

 

 

RC Celta

Etiquetas

Fundación Novas fundación

Noticias recomendadas