“Non pode ser máis de aquí”, campaña baseada na presentación da camiseta para a tempada 2024/25, foi galardoada co premio Mestre Mateo 2025 na XXIII edición que se celebrou este sábado no recinto deportivo Lalín Arena.
Recoñecida como o mellor anuncio publicitario, toda a campaña vira contorna ás raíces e identidade galega, principais piares para o RC Celta. Unha presentación baseada en diferentes vídeos que entrelazan todos os concellos de Galicia co himno do centenario, “Oliveira dos Cen Anos”, cantado a capela. Unha impactante posta en escena como punto de partida para unha presentación que contaría tamén cun anuncio protagonizado por algúns dos xogadores celestes, culminando unha acción que demostra a comuñón existente entre o club e o celtismo.
Ademais, trátase da posta de longo de Hummel como novo patrocinador técnico da entidade celeste. Unha nova era que se reflicte nunha camiseta dedicada a cada recuncho da xeografía galega, respectando a filosofía e o arraigamento do Celta pola súa terra, pola súa xente e por aquilo que nos fai especiais, aquilo que “non pode ser máis de aquí”. A campaña superou todas as expectativas, alcanzando máis de 13 millóns de visualizacións e logrando vender máis de 1.000 unidades en tempo récord.
Para o RC Celta é toda unha honra ser recoñecido por segundo ano consecutivo nos premios Mestre Mateo, uns galardóns galegos, que premian as mellores producións audiovisuais do ano e o traballo de todos aqueles profesionais que forman parte dos equipos técnicos e creativos que os fan realidade. Sen dúbida, é todo un orgullo volver recibir un recoñecemento ao que somos, ás nosas raíces, aquilo que nos une e nos fai máis fortes.