Foto 21-11-24, 16 20 29
Celtismo

A OPPF-4 e o seu selo Fresco&Salvaxe fomentan hábitos saudables no Colexio Plurilingüe Amor de Dios coa Fundación RC Celta

RC Celta

Máis de 300 estudantes puideron gozar dunha xornada repleta de aprendizaxes, xogos e sorpresas, onde deporte, alimentación equilibrada e pesca local foron as grandes protagonistas.

No marco da campaña Pescados de Primeira, a Organización de Produtores de Pesca Fresca do Porto de Vigo (OPPF-4), visitou o Colexio Plurilingüe Amor de Dios de Vigo co seu selo Fresco&Salvaxe e a Fundación RC Celta de Vigo. A actividade estivo centrada na promoción de hábitos saudables e a importancia do consumo de peixe fresco e salvaxe, conectando os valores do deporte cunha alimentación equilibrada.

O evento comezou coa benvida do alumnado ao son do himno do Celta, ‘Oliveira dous Cen Anos’. Contou coa participación de Daniel Castro Gordejuela, presidente da OPPF-4; Hugo González e Mercedes Rodríguez, membros da xerencia da organización de produtores; Antón Álvarez, vicepresidente da Fundación Celta; Javier García Galdo, director técnico de Sinerxia; e Vicente Guaita, xogador do RC Celta. Durante unha charla interactiva, o alumnado aprendeu sobre a importancia de levar unha dieta equilibrada destacando o papel do peixe fresco nunha alimentación saudable e os valores do deporte, como o esforzo e o traballo en equipo.

Guaita conversou cos estudantes sobre a relevancia de manter un estilo de vida saudable, mentres que García Galdo compartiu curiosidades sobre especies mariñas, a pesca sostible e os beneficios nutricionais do peixe. Tras as charlas, os alumnos participaron nun animado concurso con preguntas relacionadas, e os gañadores recibiron obsequios por parte de Fresco&Salvaxe e a Fundación Celta.

Ao redor de 300 estudantes gozaron desta experiencia que forma parte da campaña Pescados de Primeira. Con iniciativas como esta, Fresco&Salvaxe busca concienciar sobre os beneficios do consumo de peixe fresco e salvaxe, promovendo hábitos saudables aliñados coa sustentabilidade e o deporte, en colaboración coa Fundación RC Celta.

Esta acción súmase a outras destacadas da campaña, como a visita ao Estadio Abanca Balaídos o 4 de novembro, onde se promocionaron produtos estrela da OPPF-4 como a pescada, o rape e o galo, a través dunha degustación no partido entre o RC Celta de Vigo e o Xetafe Cf. Con estas iniciativas, Fresco&Salvaxe reafirma o seu compromiso coa promoción da pesca local, en alianza coa Fundación RC Celta, para achegar os seus beneficios a toda a sociedade.

RC Celta

Etiquetas

Celtismo

Noticias recomendadas