Un club transparente
O Grupo RC Celta fai publica a súa información institucional, organizativa e de planificación, así como económica, orzamentaria e estatística e indicadores do índice de trasparencia INFUT, co obxectivo de avanzar na nosa idea de transparencia e comunicación coa sociedade en xeral.
Transparency International España desenvolveu a Terceira Edición do Índice de Transparencia dos Clubs de Futbol (INFUT 2019), co que se pretende avaliar o nivel de transparencia dos clubs de futbol/ SAD´ s e impulsar e propiciar o aumento da información que se ofrece á cidadanía e á sociedade no seu conxunto.
Con data 10 de agosto de 2020 publícanse os resultados do devandito índice, no que se pon de manifesto o compromiso de RC Celta coa transparencia.
Avaliáronse os 42 clubs e sociedades anónimas deportivas que compoñen a Primeira e Segunda División, a través de un procedemento de avaliación con base en 48 indicadores , agrupados en cinco áreas de transparencia.
En o INFUT avalíanse 48 Indicadores, agrupados no seguintes cinco áreas de transparencia:
A. Información sobre o club
Información sobre os órganos directivos e o persoal
Perfil profesional y biográficos del presidente/Consejo de Administración y/o equipo directivo (en construcción)
Direccións electrónicas xenéricas das distintas seccións ou departamentos do Club, así como os datos xerais de contacto do club (teléfono/s, dirección/s de correo electrónico e sede social).
Publícanse os acordos da Xunta Xeral de Accionistas da sociedade así como os acordos tomados pola Xunta Directiva e mantéñense actualizados de forma periódica.
Publícase de forma detallada un organigrama actualizado (representación gráfica) que permita identificar os responsables das diferentes áreas (en construcción)
Marco legal, estructura organizativa e patrimonio do Club.
Publícase a normativa legal, institucional e estatutaria a cumprir co Club.
- Lei 10/1990, de 15 de octubre, do deporte estatal.
- Lei 3/2012, de 2 de abril, do Deporte de Galicia.
- Real Decreto 177/1981, do 16 de xaneiro, sobre clubes e federacións deportivas.
- Real Decreto 1251/1999, do 16 de xullo sobre sociedades anónimas deportivas.
- Demáis normativa aplicable a un Club/SAD profesional (Estatutos, Reglamento Xeral e Código Disciplinario da RFEF, Estatutos Sociais, Reglamento Xeral e Normas para a elaboración de orzamentos da LFP, a cal consta nas páxinas oficiais dos respectivos organismos).
- Reglamento interno do Real Club Celta de Vigo S.A.D. Art. 6 do Real Decreto 203/2010, do 26 de febreiro, polo que se aproba o Reglamento de prevención da violencia, o racismo, a xenofobia e a intolerancia no deporte.
Existe e publícase un Código Ético ou de boas practicas e/ou comportamentos deportivos por parte do Club.
Os principios básicos que guían a actividade do Grupo son: HONESTIDADE, XUSTIZA e INTEGRIDADE. Sendo os principios básicos:
Estrito cumprimento da Lei e da Normativa Interna,
Máximo respecto, equidade e dignidade no trato a todas as persoas que integran o Grupo ( incluindo á plantilla deportiva), persoas colaboradoras e aboadas, provedores, competidores e terceiras persoas vinculadas co Grupo
Compromiso coa saúde e a seguridade,
Transparencia, obxectividade e profesionalidade no desenvolvemento de todas as súas actividades e das relacións con todos os grupos de interese,
Intimidade, protección de datos e información confidencial, e
Fomento da actividade deportiva cos máis altos estándares de profesionalidade.
Todo o relativo á loita contra a corrupción e o suborno na tempada 2022/2023 menciónase no punto 6 do Estado de Información Non Financeira.
Existe e publícase o Regulamento de Réxime interno do Club
Infórmase de que o club conta cun comité ético ou cun compliance officer
Os membros do Comité de Cumprimento deberán actuar con independencia e honradez para acometer as funcións encomendadas. Así mesmo, velasen pola confidencialidade da información que manexen na execución das súas funcións.
Infórmase se o Club atópase, ou non, en situación de concurso de acredores, ou de pre-concurso ou situación similar
Especifícanse os datos básicos dos distintos equipos de futbol existentes (profesionais, xuvenís, infantís, femininos, …) e no seu caso, de divisións ou seccións doutros equipos
Inventario dos bens
As instalacións cedidas en uso polo Concello de Vigo son: Estadio Abanca Balaidos, Estadio de Barreiro e as Instalacións deportivas de A Madroa
Ciudad Deportiva Afouteza
Edificio A Sede (Rúa Príncipe)
Estadio de Abanca Balaídos
Estadio de Barreiro
Instalacións deportivas de A Madroa
B. Relacións co accionariado, persoas aboadas, afección e público xeral
Implantouse un portal (ou sección especifica) de transparencia na web do Club.
Existe un buscador interno claramente visible na páxina web.
Pódese ver na portada de inicio o Mapa da web do club.
A páxina web contén unha caixa de correos ou canle de denuncias específico para que accionariado, persoas aboadas, afección e sociedad en xeral poidan poñer en coñecemento do club eventuais incumprimentos legais, regulamentarios, estatutarios ou do código ético.
Información e atención ao accionariado, as persoas que conforman o Grupo e ao público en xeral
Contémplase na web un espazo reservado para accionistas do Club.
Ofrécense e/ou imparten cursos de formación para que as persoas que conforman o Grupo ( incluindo plantilla deportiva e dirección) coñezan as obrigacións legais que lles afectan no desenvolvemento da súa actividade.
As persoas que traballan no Grupo RCCelta realizaron formacións para cubrir os seguintes obxectivos establecidos desde a dirección do Grupo:
- Internacionalización,
- Dixitalización,
- Analítica de Datos, e
- Capacitación.
Englobándose a formación recibida polo persoal nas seguintes materias:
- Prevención de Riscos Laborais ( PRL) (todas as personas traballadoras),
- Compliance (todas as personas traballadoras),
- Lei Orgánica de Protección de Datos (LOPD) (todas as personas traballadoras),
- Plan de Emerxencia (todas as personas traballadoras),
- Cursos de actualización profesional, e
Cursos de capacitación e preparación para desempeño dos obxectivos do Grupo.
A maiores realízase formación especifica en integridade e apostas e en sensibilización ambiental e en igualdade e diversidade.
Todo o relativo a formación facilítase no punto 4.5 do Estado de Información Non Financeira.
Publícase unha listaxe das Penas de afección relacionadas co Club e os seus datos básicos.
Contémplase na web do Club un espazo reservado para recibir suxerencias ou peticións das Penas e/ou asociacións de afección.
Publícase o catálogo básico das actividades do club, así como as sedes dos seus servizos e equipamentos.
Participación en competicións deportivas de carácter profesional, da modalidade deportiva de futbol, atópase nas seguintes ligazóns: https://www.rccelta.es/gl/equipos/primeiro-equipo/ no caso do primeiro equipo e https://www.rccelta.es/gl/equipos/celta- b/ para o Celta Fortuna e https://rccelta.es/equipos/celta-c-gran-pena/ para o Celta C.
Promoción do deporte base e desenvolvemento de actividades deportivas (campus, escolas, clinics, etc.), atópanse na web baixo o epígrafe das actividades organizadas pola Fundación https://www.rccelta.es/gl/fundacion e en https://rccelta.es/mais-celta/
Tendas RC Celta, Clínica RC Celta e Xestión de determinados espazos, atópanse nas seguintes ligazóns http://shop.rccelta.es/gl/ ; https://clinica.rccelta.es/ e https://asede.rccelta.es/gl/
As sedes dos seus servizos e equipamentos do Grupo detállanse en https://www.rccelta.es/gl/club/instalacions
Publícase o número de persoas asistentes habido nos distintos eventos deportivos (polo menos os das distintas competicións oficiais) celebrados nos campos, recintos e instalacións do Club.
Existen e publícanse os resultados de enquisas realizadas sobre satisfacción ou calidade dos servizos do Club
Enquisa de satisfacción para a afección,
Enquisa de realizadas polas actividades da Fundación.
Relacións coa sociedade, seguridade e posición contra a violencia
Publícanse as normas especificas e recomendacións do Club aos afeccionados sobre comportamentos, e contra a violencia, nas súas instalacións e recintos, así como en eventos nos que participe o Club en recintos alleos.
Os diferentes documentos con recomendacións á afección e normas específicas relativas á seguridade e a posición do RC Celta contra a violencia son os seguintes:
Infórmase sobre a simboloxía e material non permitido (bengalas, armas, punteiros lases,etc) dentro do recinto deportivo do club.
Todo o relativo a simboloxía e material non permitido dentro do recinto deportivo atópase no punto anterior.
Publícase o Regulamento Interno do recinto deportivo visado por Laliga (art 6 RD 2023-2010 de prevención da violencia, o racismo e a intolerancia co deporte).
Publícase unha Memoria de Responsabilidade Social ou de Sustentabilidade do Club, ou polo menos as accións ou políticas de carácter social ou de responsabilidade social do Club.
Todo o relativo a accións e/ou políticas de carácter social facilítanse no punto 7 do Estado de Información Non Financeira.
Infórmase sobre as relacións e/ou condicións especiais do Club respecto a as Penas e/ou asociacións de afección (reserva de entradas, espazos nos recintos, …).
Publícase o Regulamento interno do club, e/ou polo menos as medias adoptadas ou previstas fronte aos grupos potencialmente violentos ou radicais que acoden ao recinto deportivo.
Infórmase sobre a normativa en materia de venda de entradas cando o club exerce de visitante (nominativas e vendidas a través do club visitante).
Ademais, no Reglamento Interno establécense medidas de apoio ás actividades das persoas seguidoras de RC Celta nos desprazamentos do equipo.
Información sobre datos de presenza policial, seguridade privada nos eventos deportivos.
Nos eventos deportivos celebrados en Abanca Balaídos e Barreiro disponse de seguridade privada.
Existe e publícase na web un perfil ou varios do club en redes sociais (Facebook ou similares).
C. Transparencia económico-financeira
Información contable
Publícase a data de deposito no Rexistro Mercantil de ultímalas contas anuais do Club.
As contas anuais da tempada 2021/2022 depositáronse no Rexistro Mercantil de Pontevedra con data 26 de decembro de 2022.
As contas anuais da tempada 2020/2021 depositáronse no Rexistro Mercantil de Pontevedra con data 13 de xaneiro de 2022.
As contas anuais da tempada 2019/2020 depositáronse no Rexistro Mercantil de Pontevedra con data 15 de xaneiro de 2021.
As contas anuais da tempada 2018/2019 depositáronse no Rexistro Mercantil de Pontevedra con data 26 de decembro de 2019.
Publícase a data de depósito no Consello Superior de Deportes (CSD) de ultímalas contas anuais do Club.
As contas anuais da tempada 2021/2022 foron entregadas ao Consello Superior de Deportes o 11 de xaneiro de 2023.
As contas anuais da tempada 2020/2021 foron entregadas ao Consello Superior de Deportes o 22 de decembro de 2021.
As contas anuais da tempada 2019/2020 foron entregadas ao Consello Superior de Deportes o 21 de decembro de 2020.
As contas anuais da tempada 2018/2019 foron entregadas ao Consello Superior de Deportes o 22 de novembro de 2019.
Publícase a data de envío á liga de Futbol Profesional ( Laliga) das Contas anuais e restante información económico-financeira de obrigado envío.
Informe de procedementos acordados de Débedas con Clubes ao 30 de xuño de 2023,
Informe de procedementos acordados de Débedas con Empregados ao 30 de xuño de 2023,
Informe de procedementos acordados de Débedas coas Administracións Públicas ao 30 de xuño de 2023,
Informe de procedementos acordados de Operacións Financieiras ao 30 de xuño de 2023,
Informe de procedementos acordados do Indicador do Punto de Equilibrio ao 30 de xuño de 2023,
Informe de procedementos acordados de Gastos Asociados ao Primeiro Persoal ao 30 de xuño de 2023,
Informe de procedementos acordados da cociente de Débeda Neta en relación cos ingresos relevantes ao 30 de xuño de 2023,
Informe de procedementos acordados do modelo normalizado MN23 (Anexo VI) ao 30 de xuño de 2023,
Informe de procedementos acordados do modelo normalizado MN23 (Anexo VI) da tempada 2023/2024 ao peche do mercado de verán,
Informe de procedementos acordados sobre recadación por despachos de billetes e abonos da tempada 2022/2023,
Modelo normalizado MN102 Ingresos por comercialización, patrocinio e publicidade para a tempada 2023/2024, visado polos auditores.
Publícanse os Estados financeiros intermedios individuais e consolidados (art 12 RLFP) (segundo art 14).
Publícanse as contas anuais de entidades vinculadas, especialmente as contas e a memoria completa da Fundación do Club se a hai (se non existen entidades vinculadas, indicarase expresamente na web).
Contas anuais e informe de auditoría da Fundación Celta de Vigo a 30 de xuño de 2023
Contas anuais e informe de auditoria de Galicia Sport 360, S.L.U. a 30 de xuño de 2023
Publícanse o punto de equilibrio do Club, segundo defínese polo Regulamento de Control Económico de Laliga (diferenza entre Ingresos relevantes e gastos relevantes nunha tempada) e os indicadores que o compoñen (art 12 Regulamento de Laliga).
Indicadores económico-financeiros
Autonomía financeira: patrimonio neto/ (pasivo + patrimonio neto).
Relevancia económica do primeiro persoal: Retribucións totais do primeiro persoal/presuposto total do club.
Endebedamento do Club; débedas totais do club/ingresos relevantes (segundo o RLFP)
Investimentos en xogadores: importe investido en xogadores do primeiro persoal/ ingresos relevantes da última tempada.
Cantidade total pagada polos servicios de axentes e intermediarios de xogadores.
Cantidade total pagada polos servicios de axentes e intermediarios de xogadores na tempada 2021/2022: 2.661 miles de euros.
Cantidade total pagada polos servicios de axentes e intermediarios de xogadores a 31 de decembro de 2022: 3.134 miles de euros.
Información sobre ingresos e gastos
Publícase a desagregación dos Ingresos relevantes do Club
Publícase o detalle dos Gastos relevantes do Club.
Publícase o detalle dos gastos asociados ao primeiro persoal (segundo Regulamento de Laliga).
Datos sobre endebedamento
Publícase desagregado o endebedamento do club ( CECSD-IV)
- Débeda coas administracións públicas:
Débeda con Facenda Pública,
Débeda coa Seguridade Social. - Débeda privada:
Débedas con entidades de crédito,
Outras débedas.
Facilítase o detalle en Débedas do Club/Ingresos relevantes (art 12 LNFP) e facilítase maior detalle nas Contas Anuais.
Publícase a listaxe de débedas coas administracións publicas correspondentes (art 18 Regulamento de Laliga).
Publícase a listaxe de débedas e créditos cos empregados (art 12 Regulamento de Laliga).
D. Transparencia nas contrataciones e suministro
Información sobre contrataciones
Publícanse os importes percibidos polo club en concepto de:
- Os traspasos, e
- Os fichaxes realizados nas dúas ultimas tempadas
Polo menos o número de xogadores e o importe global tanto de traspasos como de fichaxes realizadas, e se participaron no seu caso, fondos de investimento nas operacións e a súa contía.
- Os gastos por traspasos.
- Na tempada 2022/2023, pola incorporación de 8 xogadores cedidos incorremos en 5.338.033,50 euros
- Na tempada 2021/2022, pola incorporación de 9 xogadores cedidos incorremos en 638.000 euros de gastos e pola penalización na cesión dun dos nosos xogadores a un terceiro equipo o importe ascendeu a 28.000 euros.
- Na tempada 2020/2021, pola incorporación de 12 xogadores cedidos incorremos en 274.150,13 euros de gastos.
- Na tempada 2019/2020, pola incorporación de 8 xogadores cedidos incorremos en 3.175.074,87 euros de gastos.
- Na tempada 2018/2019, pola incorporación de 4 xogadores cedidos incorremos en 200.000 euros de gastos.
- Na tempada 2017/2018 pola incorporación dun xogador cedido habemos incorrido en 200.000 euros de gasto.
- Na tempada 2016/2017 pola incorporación de dous xogadores cedidos non incorremos en gastos, salvo os gastos de intermediación.
- As fichaxes realizadas nas dúas últimas tempadas.
O importe variable de xogadores doutras tempadas, débese a que, nos contratos de compra de xogadores, establécense cláusulas que obrigan á sociedade ao pago de determinadas compensacións económicas en caso de cumprimento das mesmas, sendo recoñecidas as mesmas nese momento
En ningunha das operacións realizadas participaron fondos de inversión.
Publícanse os importes recibidos por
Polo menos o número de xogadores e o global tanto da venda como da cesión de xogadores
Resultado pola venda de xogadores.
Neste epígrafe inclúese o resultado pola venda de xogadores na correspondente tempada xunto cos ingresos xerados en vendas anteriores por obxectivos variables alcanzados.O resultado procedente do traspaso de xogadores, así como o número de xogadores que se deron de baixa, tanto por venda como por rescisión de contrato facilítase na seguinte gráfica:
Ingresos pola cesión temporal de xogadores.
Os ingresos por cesión de xogadores, incluídos no epígrafe 5 da conta de perdas e ganancias “outros ingresos de explotación”, así como o número de xogadores cedidos facilítase na seguinte gráfica:
Faise público o tope salarial do persoal do club
Publícase o número de menores de idade con licenza ao servizo do club nos seus distintos niveis e seccións deportivas.
Ao 30 de xuño de 2022 o número de menores de idade contratados nos distintos niveis e seccións deportivas ascendían a 4.
Ao 30 de xuño de 2021 o número de menores de idade contratados nos distintos niveis e seccións deportivas ascendían a 3.
Ao 30 de xuño de 2020 o número de menores de idade contratados nos distintos niveis e seccións deportivas ascendían a 7.
Ao 30 de xuño de 2019 o número de menores de idade contratados nos distintos niveis e seccións deportivas ascendían a 7.
Información sobre suministradores de bens e servizos
Publícase a lista e/ou contía das operacións cos provedores, adxudicatarios e/ou contratistas máis importes do club.
- – Adidas España, S.A.
- – LaLiga
- – RFEF
- -Viajes El Corte Inglés
- – Royalverd Service, S.L.U
E. Indicadores lei transparencia
Planificación y organización del Club
Publícase os Plans e Programas anuais e/ou plurianuais do Club (calendario da tempada).
Programación de partidos Primeiro Equipo
Programación de partidos de A Canteira
Publícase un organigrama actualizado do club que permite identificar ás persoas responsables dos diferentes órganos, así como as súas funcións e relacións de dependencia. ( en constucción)
Contratos, convenios e subvencións
Publícase periodicamente cada un dos Contratos formalizados con calquera entidade publica (ou baixo control público) ou polo menos a relación dos mesmos con mención das partes asinantes, o seu obxecto e, no seu caso, as obrigacións económicas contraídas.
- Ingresos por dereitos audiovisuais, no que se inclúen dereitos audiovisuais negociados entre os operadores de televisión e LaLiga por importe de 50.579.717 euros e a regularización de dereitos de retransmisión de tempadas anteriores por importe de -2.727 euros, dos dereitos audiovisuais da Copa do Rey por importe de 395.657 euros e da primeira RFEF en relación co equipo filial, coa RFEF por importe de 254.564 euros.
- Ingresos por publicidade e comercialización, derivados de contratos ou convenios subscritos con administracións públicas:
- Con data 5 de agosto de 2022, a sociedade subscribe un acordo coa Axencia de Turismo de Galicia para a promoción de Turismo de Galicia no Trofeo Quinocho por importe de 11.570 euros.
- Con data 25 de outubro de 2022, a sociedade subscribe un acordo coa Axencia de Turismo de Galicia para a promoción do Turismo de Galicia a través de eventos e consecuente difusión dun vídeo promocional por importe de 8.430 euros.
- Con data 9 de decembro de 2022, a sociedade subscribe un contrato de patrocinio coa Fundación Deporte Galego co obxectivo de patrocinar aos equipos galegos de alta competición, concretamente o Celta B. O importe do devandito convenio ascende a 38.604 euros.
- Con data 26 de xaneiro de 2023, subscríbese un acordo coa Axencia de Turismo de Galicia para obras de adecuación de espazos e accesos ao Estadio Abanca Balaidos por importe de 40.752 euros.
Publícase a relación dos convenios subscritos con entidades públicas, con mención das partes asinantes, o seu obxecto e no seu caso as obrigacións económicas convidas.
- Concesión administrativa das Instalacións Municipais correspondentes ao Estadio de Abanca Balaídos, Barreiro e á Cidade Deportiva da Madroa, subscrito con data 30 de xaneiro de 2009 polo cal se ceden as anteriores instalacións ata o día 16 de maio de 2034.
Publícanse as subvencións e axudas recibidas de calquera entidade pública (ou baixo control público) con indicación do seu importe e a súa finalidade.
A sociedade, na tempada 2022/2023, obtivo subvencións de explotación por un importe de 450.929,71 euros, sendo o detalle:
- 229.984,62 euros dunha subvención da Real Federación Española de Futbol relativa ao programa de canteira con valores,
- 216.101,14 euros de subvencións de LaLiga en concepto de axuda ao mantemento correctivo/evolutivo, así como ao mantemento preventivo nas instalacións deportivas, e
- 4.843,95 euros dunha subvención da Xunta de Galicia para o desenvolvemento de actividades deportivas.
Órganos directivos do club
Publícanse as retribucións percibidas, no seu caso, polos membros do consello de administración na tempada 2022/2023.
A sociedade ten contratado un seguro de accidentes colectivos para os membros do Consello de Administración ao longo da tempada, sendo o importe total das garantías contratadas tanto en caso de morte como de invalidez absoluta por importe de 100.000 euros por asegurado.
Ademais, a sociedade ten contratada unha póliza que cobre a responsabilidade civil de Administradores e Altos Cargos, sendo o límite por anualidade do seguro de 9.000.000 euros.
O importe de ambas as primas de seguros non é significativo.
Publícanse as retribucións percibidas polos membros da alta dirección ou máximos responsables executivos no club, así como os gastos de representación (individuais ou a nivel global) efectuados polos mesmos.
Información económica e presupuestaría
Publícase os orzamentos e demais documentación requirida nas normas orzamentarias (segundo o modelo normalizado aprobado pola liga. Art 12 Regulamento Laliga).
Publícanse as contas anuais individuais e no seu caso, consolidadas, do club (art 12 Regulamento Laliga, segundo art 13).
- As sociedades participadas Afouteza e Corazón, S.L.U. e Galicia Sport 360, S.L.U. que non realizan actividades de ámbito deportivo, e
- A entidade de propósito especial Fundación Celta de Vigo, cuxa actividade principal actividade é a promoción do deporte basee desde as categorías inferiores de RC Celta.
A sociedade atópase dispensada da obriga de consolidar por participar exclusivamente en sociedades dependentes que non posúen un interese significativo, individual e en conxunto, para a imaxe fiel do patrimonio, da situación financeira e dos resultados das sociedades do grupo.
Os membros do Consello de Administración da sociedade deciden formular, a partir da tempada 2019/2020 contas anuais consolidadas, incluíndo dentro do perímetro da consolidación a Afouteza e Corazón, S.L.U. e á Fundación Celta de Vigo.
Contas anuais do RCCelta a 30 de xuño de 2023
Contas anuais consolidadas Grupo RCCelta a 30 de xuño de 2023